1 - انجمن خودروسازان (1398)، سابقه امر قیمتگذاری.
2 - بحرینیان (1391)، «اقتصاد ایران، رشد یا توسعه؟ بازنگری مسیر طی شده یک نیاز است یا الزام؟ شایستگی و بایستگی در چیست؟»، نشست تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی.
3 - قربانی (1394)، هزینه تأمین مالی در قیمت تمام شده خودرو ۲۵ درصد است، برگرفته از خبرگزاری ایلنا؛ 19 مهر 1394.
4 - شجاعی، سعید. اژدری، علیاصغر (1397)، «بررسی آشفتگیها در بازار خودرو و راهحلهای فوری تسویه بازار، مرکز پژوهشهای مجلس»، کد موضوعی 310، شماره مسلسل: 16377.
5 - کمیسیون اقتصاد کلان-اتاق ایران (1392)، «اقتصاد ایران در نبود راهبرد توسعه: نگاهی مصداقی به صنعت خودرو».
6 - مجلس شورای اسلامی، «خلاصه گزارش هیئت تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی کشور»، اردیبهشت ۱۳۸۳، صفحه ۳۵
7 - عابدی جعفری و دیگران (1390)، «تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی»، اندیشه مدیریت راهبردی، ش10، 151-198.
8 - یعقوبی (1396)، داستان ۱۲ بار ادغام و تفکیک/ چه بر سر وزارت صنعت خواهد آمد؟ برگرفته از سایت خبرگزاری مهر؛ 31 خرداد 1396.
9- Braun, V., & Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology. Qualitative research in psychology, 3(2), 77-101.
10- Chang, H. J. (2002). Kicking away the ladder: development strategy in historical perspective. Anthem Press.
11- Chang, H. J. (2010). How to 'do' a developmental state: political, organisational and human resource requirements for the developmental state. Constructing a democratic developmental state in South Africa: Potentials and challenges, 82-96.
12- Evans, P. (1995). Embedded Autonomy: States and Industrial. Transformation. Princeton.
13- International Organization of motor Vehicle Manufacturer (OICA), 2010, Paris.
14- Hausmann, R., & Rodrik, D. (2003). Economic development as self-discovery. Journal of development Economics, 72(2), 603-633.
15- Khan, M. (2010). Political settlements and the governance of growth-enhancing institutions.
16- Khan, M. H. (2013). Technology policies and learning with imperfect governance. In The Industrial Policy Revolution I (pp. 79-115). Palgrave Macmillan, London.
17- Khan, M. H. (2015). Supporting Inclusive Growth, Effective Policy Design for Developing Medium Technology Sectors: Application to Vietnam.
18- Khan, M. H. (2019). Knowledge, skills and organizational capabilities for structural transformation. Structural Change and Economic Dynamics, 48, 42-52.
19- Lall, S. (2003). Reinventing industrial strategy: The role of government policy in building industrial competitiveness.
20- Lin, J. Y. (2012). New structural economics: A framework for rethinking development and policy. The World Bank.
21- Lal, D. (2000). The Poverty of" development Economics" (No. 16). mit Press.
22- Ngo, N. T. H. (2013). Technology adoption in rent seeking economies: The case of Vietnam (Doctoral dissertation, SOAS, University of London).
23- Ngo, C. N. (2013). Developmental Rent Management Analysis. In 15th Conference of the Association of Heterodox Economics, London Metropolitan University, London, July (pp. 4-6).
24- Rodrik, D. (2004). Industrial policy for the twenty-first century.
25- Rodrik, D. (2009). Industrial policy: don’t ask why, ask how. Middle East Development Journal, 1(1), 1-29.
26- Stiglitz, J. E., & Greenwald, B. C. (2014). Creating a learning society: A new approach to growth, development, and social progress. Columbia University Press.
27- Wade, R. H. (2012). Return of industrial policy?. International review of applied economics, 26(2), 223-239.
28- World Bank. (2017). The Worldwide Governance Indicators (WGI).
29- World Bank. (2016). Doing business 2017: Equal opportunity for all. World Bank Publications.