الف) فارسی
1- قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، (1366).
2- بودریار، ژان (1389)؛ جامعه مصرفی، اسطورهها و ساختارها. ترجمه پیروز ایزدی. چاپ چهارم. تهران: ثالث
3- شافریتز، جی ام و کریستوفر پی. بریک (1390)؛ سیاستگذاری عمومی در ایالات متحده امریکا. ترجمه حمید رضا ملک محمدی. تهران: دانشگاه امام صادق علیه السلام
4- مارش، دیوید و جری استوکر (1384)؛ روش و نظریه در علوم سیاسی. ترجمه امیر محمد حاجی یوسفی. چاپ دوم. تهران: پژوهشکده مطالعات راهبردی
5- میرمحمدی سیدمحمد، ایزدخواه محمدمهدی، (1392)، الگوی ارزیابی عملکرد شرکتهای زیرمجموعه در هلدینگها بر مبنای کارت امتیازی متوازن – مورد مطالعه هلدینگ صنایع غذایی سینا، فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره14، صص171-196
6- هومن، حیدر علی (1385)، راهنمای عملی پژوهش کیفی، تهران : سمت
ب) انگلیسی
7- Braun V., Clarke V. (2006) Using Thematic Analysis in Psychology, Qualitative Research in Psychology, Vol. 3, No. 2, pp 77-101
8- Charmaz, K (2000) grounded theory : objectivist & constructivist methods , sage publication
9- Hom,P.W & A.J kinicki (2001) ,Toward a greater understanding of how dissatisfaction Drives employee turnover ,academy of management journal
10- Kendra, K & L.J taplin (2004). Project success: a cultural framework, project management journal, No 35.
11- Lieberman, Al and PatriciaEsgate (2014) The Definitive Guide to Entertainment Marketing, PT Press
12- Strauss, A., & Corbin, J. (1998). Basics of qualitative research: Techniques and procedures for developing grounded theory (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage.